reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominik Dzian

Dominik Dzian

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stopár, turista, animátor, priateľ, manžel, otec, lekár-anesteziológ. Zoznam autorových rubrík:  Z toho poznám, že ma Máš rádStopom svetomSúkromnéNezaradené

reklama

Z toho poznám, že ma Máš rád

Kontrasty medicíny, vziať alebo darovať

Dominik Dzian

Kontrasty medicíny, vziať alebo darovať

Kedysi v zime sme mali bloky gynekológie a pôrodníctva. Človek videl veľmi zaujímavé veci, nový život, pôrody, cisárske rezy, operácie. No jeden moment, súčasná zhoda okolností, sa hlboko vryl do pamäte...

  • 20. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 588x
  • 8
Má to zmysel alebo život nie je len o tom peknom

Dominik Dzian

Má to zmysel alebo život nie je len o tom peknom

Kedysi dávno, strašne vtedy pršalo, ma na stope bral 35 ročný mladý muž, lesník. V priebehu rozhovoru o zlom počasí a nehodovosti, z rádia samá nehoda, cesta z Martina posiata pár krížmi: -Ja som tiež mal zopár nehôd, ja som už nemal žiť. Dvakrát som stretol smrť. Raz ma privalil strom, kamarát ma nevidel a pílil. Pri vyšetrovaní som všetko povedal inak, nechcel som aby mal z toho problémy, zobral som to na seba, nedoplatil by sa. Mal som otvorenú zlomeninu lebky, otras mozgu, rozlámané rebrá a prepichnuté pľúca. Bral ma vrtuľník. Bola to neznesiteľná bolesť. Pichli mi volačo, bol som jak v nebi.

  • 16. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 122x
  • 1
Čierne oči - sedem životov

Dominik Dzian

Čierne oči - sedem životov

Bežný deň, bežná KAIM (Klinika anestéziológie a intenzívnej medicíny), bežné stáže. A predsa niečím výnimočné. Jediný moment. Stačí iný uhol pohľadu. Možno dobrý, možno menej dobrý, možno smutný, možno radostný ,možno uletený, možno absurdný, každopádne vrývajúci sa. Hlboko...

  • 12. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 503x
  • 2
Smutné stretnutie paradoxov mladého človeka

Dominik Dzian

Smutné stretnutie paradoxov mladého človeka

Možno nezvyčajné, možno smutné, možno pravdivé, možno obohacujúce, viac či menej. Každopádne tvrdé a reálne. Bol piatok a na mojej alternatívnej ceste zo školy som mal ďalší checkpoint v Prievidzi. Vystúpil som pri nejakom autoservise a šiel som na výpadovku smer Nováky. Našiel som nejaký most alebo nadchod ponad koľajnice smerom na autobusovú stanicu. Ako som tak kráčal zaregistroval som malé vytuningované auto s troma mladíkmi v najnovšej hiphoperskej móde, s fľaškami v rukách a v značnej pohodke. Bavili sa celkom bežným a jednoduchým dialógom. Dohodli sa , že sa v ten večer stretnú a poriadne niečo oslávia. Jeden z nich sa odpojil a vydal sa predo mnou tým istým smerom. Skejťácke boty a vak, panvica na hlave, rifle s klinom po kolená, bunda čierna, o dve čísla väčšia,, náušnice, reťaze kade tade, cca tipujem 25 rokov.

  • 29. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 394x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu